21.3.11

blue, the colour of our planet from far far away...

regina spektor är ju bara för underbar. kom o tänka på denna fina sång när jag målade mina naglar just blåa. hih! en sån där galet barnsligt blå. så nu sitter jag o väntar på tork, önskar jag hade en såndär blåsapa som är så otroligt gullig!

jag vet inte riktigt vad som har hänt, jag som ändå brukar vara så flitig i skolan. men nu försöker jag komma på att göra allt förutom att plugga, fast jag har en galet stor läxhög som ligger och väntar. jag.orkar.inte. helt enkelt.
istället har jag sysselsatt mig med att färga ögonbrynen, måla naglar och plinkat på gitarren. o ikväll är det ju topmodel-finalen!!! åhåhåh. och jag har ingen ångest som helst för att jag inte pluggar. sweeet!
nu ska jag laga mat med min kära moder!

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar