16.3.11

åh vilken otrolig...

dag! jag gick faktiskt dendär promenaden. och vilken promenad sen! fäntästic. den var solig och bet lite i kinderna.
när jag och adam kom hem igen var vi jättehungriga och bestämde oss för att laga omelett.
det fina med omelett är att man liksom bara kan öppna kylskåpet och ta lite vad man haver.

detta hade jag i kylen:
- 2 ägg
- skvätt mjölk
blandablandablanda.
- ruccola
- tomat
- krydda väl med; salt, peppar, basilika & oregano
häll i pannan...
när den börjar stanna lite så har man i några klickar pesto och philadelfiaost.
jag säger bara yum-y!

konserten gick också bra, ju mer man sjunger desto mindre nervös blir man ju liksom. vilket är jätteskönt! när jag först började på kulturama trodde jag aldrig att nervositeten skulle försvinna. men så bara vips! så vaknar man upp och den är borta. poff.

nu ska jag fortsätta skriva på min gigantiska projektrapport och sen mysa med syster och mor.

gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar