15.3.11

09.37

Godmorgon!!
sitter i min ensamhet med koppen kaffe såhär på morgonkvisten för att skriva några rader.
idag kommer min goa systers klasskompisar hit, och jag har aldrig träffat dom! Spännande... innan dess ska jag ta mig an den sju sior långa projektrapporten som jag ej ännu börjat på. det känns lite väl mastigt, men när man väl satt igång äre jö bare o köre!

btw så såg jag premiären för en ny serie på kanal 3 igår. den heter "superstylisten jonas"! alltså vilken galet rolig kille. han är gay(såklart!) och bor i LA. han jobbar med stora internationella stjärnor och bestämmer vad de ska ha på sig på "röda mattan" osv.. han säger att han älskar allting och är sådär mysigt gayig på heltid. mums!
så, kolla in superstylisten jonas, måndagar på kanal 3 kl. 22!

- jag gillar när pojkvännens lånade jeans faktiskt sitter som den såkallade "boyfriend fitten"! gillas starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar